Kızlar bugün ayrıntılı ultrasonum vardı. Bebeğimin her şeyi normaldi çok şükür. Sadece kalbinde beyaz bir lekenin olduğunu söyledi doktor. Bin de bir sıkıntı çıkarır ama çok büyük ihtimalle zararsız dedi. Ayrıntılıda böyle söylenip bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına alan var mı kızlar?