Aysecagri Kızlar 39. Haftaya girdim ama bebeğimin kafası kanala girmedi henüz sizlerin kaçıncı haftada yerleşti ?
Beigebaby Aysecagri bende 39. Haftadayım pazartesi doktor kontrolüm var merakla bekliyorum en son gittiğimizde kanalda değildi . Ama üç dört gündür vajinada baskı hissediyorum inşallah girmiştir
Eftelyaatasoy Bizim ters döndü ve göbegim aşağı indi ama kanala girdi mi girmedi mi bilmiyorum sabırsızca bekliyoruz 38+4 deyim
Adenkaratepe Bugun 39+1 iz bizde. Doktorum kanala girmiş demişti. Pazartesi kontrolüm var. Vajinada baskı, regl ağrısı gibi ağrılarım var. Sizde belirti var mı?