yesilkahve Papatya_99 kötü düşünme herkesin hamileliği farklı. Belirtilerin bir var olup bir yok olması normal. Bulantının geçmesi de iyi bir şey bence
Papatya_99 Deletedmom_103 ya nette okuyorum kalp durdu falan diyorlar mıdesi bulanıp sonra kesilmesi normaldir bence
Tugraseda Papatya_99 bende kustuğumu mide bulantısı yaşadığımı bilmem. Sadece tiksinme gelmişti o kadar geçti oda 3 hafta falan sürüp
Parla89 Benimde hiç bulantım olmadı desem yeri 🙈 ilk başlarda of midem bulanıyo dedim durdum ama sonra fark ettim ki psikolojik olarak midem bulanıyo sanki her hamilenin midesi bulanması gerekir gibş şartlıyoruz kendimizi bence seninkide öyle oldu 🙈