Birmelekgibi Genel anestezi zormu uyanması uyanır uyanmaz mi hissediyorsunuz acıyı kaç dakika içinde uyanıyorsunuz ameliyattan sonra
Serap-asel Birmelekgibi ben anestezi ile burun ameliyatı oldum öyle uyanmama felan olmuyo hele sezeryanda daha erken uyanmışım ona göre verılyo narkoz
Serap-asel Birmelekgibi ben spinal olamam asla cesaretım yok ben genel anestezı olacam ben heyecan yaparım
Birmelekgibi Serap-asel bendede panik atak var serum takılırken bile bayilicak hale geliyorum spinalde sırf hissederim diye korkuyorum
sevilya1991 Serap-asel ben genel anestezi ile dogum yaptim. Dogruyu soylemek gerekirse daha ameliyathanede agrili uyaniyosunuz. Asansorde odada hep agri.. bide kafa bulanikligi oluyor. Gelen gideni bilmiyosunuz falan;)
Serap-asel sevilya1991 yanı ağrı spinalde olsa genelde olsa oluyor ağrıdan kaçamayız o ıllakı olcak ben derdım ağrı deıl uyanınca iş bitmiş olsun derdındeyım
sevilya1991 Serap-asel bebekten yaklaşık bir iki saat sonra kendınıze gelmıs oluyorsunuz. O sıra bebege mama verılıyor bırde. Kan sekerı dusmesın dıye. Ben ılk anne sütü alsın ısterdım mesala.
Serap-asel sevilya1991 verılsın mama onemlı deıl aç kalmasında anne bebek sağlıklı olsunda gerısı onemlı deil