KIzlar 16+6 dym 2 gün önce grip oldum ama doktora gitmedim bugün kanamam oldu yoğun. I şekilde hemen acile gittim prulotn depot iğne yaptılar enfeksiyon cikti tahlilimde enfeksiyon dusuk tetikleyebilirmis böyle bisey yaşayan varmı kanamam hala ara ara devam ediyor regl kanamasi gibi şansıma doktorum da yurt disinda