hatseum12 Merhaba kızlar bu hafta hastalanmıştım zatürre olduğumu ve kanımda enfeksiyon olduğunu öğrendim. Hastaneye yatışımı yaptılar gebelik riskine karşı test yapıldı ve hamile çıktım. Daha 25 günlük bebeğim tutunabilir mi çok korkuyorum.
Mgdk Benim de hamileliğimin başında enfeksiyonum vardı 7. Haftadaydı galiba iki gün ateşim indi çıktı sürekli. Antibiyotik kullandım 10 gün. Şimdi 31. Haftadayız bi sorun yok çok geçmiş olsun🙏🏻