Defnesmom_ Merhaba sizce erkek bebek isimlerinden hangisi daha güzel? Kaan, Doruk, Kıvanç, Kuzey, Yağız
Bukra Defnesmom_ Yağız kaan iki isim çok uyumlu bence bende ruyamda bu ismi gormustum ama kız oldu bizimki