Bende dün geceden beri öldüm diş ağrısından 28+3 üm dr um izin verdi tedavi yaptılar adrelinsiz lokal anestezi yapıldı ve rvg röntgen çekildi sadece çelik yelek giyip ağrıyan bölgeye bir çekim yapıyorlar bakalım inş geçmiştir gerçekten dayanılmıyor diş ağrısına