34feyza Canım Farklı bir doktora daha sor bizim.bir arkadaşın oğluna da demişler beyin odaciklari ile alakalı bir şeyler gitmiş özelde birine kadın geçer bu korkmayın fakan demiş neyse 30. Haftadan sonra geçmiş bakmışlar yok. İnşallah öyle bir şeydir her ne kadar üzsek de kendimizi ayrıntılı şart ve orada sorunu görmek her zaman erken müdahale için çok gerekli inşallah geçer canım