Kızlar detaylı ultrasonda doktor sağ böbreğimde büyüme olduğunu söylemişti sağa yatma şu iç vs dedi sadece sonrasında kendi doktorumda ekstra birşey söylemedi sizin başınıza geldi mi farklı bir bölüme muayene oldunuz mu büyüme olduğu için erken doğum yapanı gördüm ama bana birşey denmedi sizde nasıldı