Yigit_Yagiz_Moms Arkadaşlar yedi haftalık hamileyim. Geçen hafta şiddetli soğuk algınlığı yüzünden infex 200 mg antibiyotik kullandım. Ama içim rahat değil. Bu antibiyotiğin hamileyken kullanan oldu mu acaba aranızda?