nezk merhaba kizlar, ben 4mayista rahim filmi cektirdim cok sukur bir problem cikmadi. sorum soyle rahim filminden sonra gec mi adet gordunuz? ve ya adet oncesi belirtileriniz yine ayni miydi onceki adetlerle?
Runadref nezk nezk ben rahim filmini çektirdiğim ay hamile kalmıştım🙃 regl olacakmış gibi kasıklarımda kısa süreli ağrılar oluyordu çok umutsuz bir şekilde test yapmıştım pozitif çıkmıştı ☺️
Bride_6470 Runadref size bişey sorabilir miyim rahim filmini anestezili mi çekildiniz istek üzerine yapılıyor mu
Runadref Bride_6470 istek üzerine anestezili yapılıyor fakat fiyatı biraz daha pahalı. Ben Anestezili çekilmedim içeri bir sıvı gönderiyolar o esnada biraz acıyor ama sonrasında geçiyor.
Bride_6470 Runadref ben normal çok korkuyorum o yüzden anestezi istiyorum ama her hastane yapmıyormuş