SSuleeN merhaba bende kendisine gidiyorum fakat doğum yaklaştıkça biraz stres oldum , bırakın ilgiyi- bilgilendirmeyi kaç aydır bir kere bile nasılsın dediğini duymadım , 5 dk ultrasona girip çıkıyorum, birde hep suratı asık , sizede öylemi acaba , normal doğum düşünüyorum doğumdada bu şekilde olur die çok endişeleniyorum açıkçası:(