Kullanan var mı ? 17 hafta içindeyim zoferim bitmek üzere prilam gece 2 içiyorum
gakkoyengee doktoruna sormadan içme sakın ben içilmez diye biliyorum
Doktorunuza sorun
adatuna haftasonu diye soramadım pazartesi sorucam