Yareneylul Kızlar ya bi kaç gündür bende kasık ağrısı var yürürken otururken yani 9 aylık gibi bacağım açıkyürümeye çalışıyorum resmen 14ncü haftadyım henüz normalmidir acaba yaşayan varmı bu durumu
Esmaars Yareneylul 21. Haftadayim benimde kasıklarım da ve vajinamda ağrıyor yürürken penguen gibiyim ama benim enfeksiyonum var
Yareneylul Esmaars önceki hamileliğimde öyleydi erken doğum yaptım yine öyle olurmu diye korktm doktorda söylemedim henüz
Elfve Yareneylul intermette normal diyor kanama vs olmadıkça yada dayanılmaz acı. Benim diğerlerinde de olmuştu ama magnezyum eksikliği yada enfeksiyon yüzünden di
Esmaars Sevgi56 vajinit galiba canim antibiyotik kullandım iki tane geçmedi pazartesi yine gideceğim bakalım