ikibebeanasi merhaba kızlar bebeklerinize doktor kaç haftalıkken sezaryen günü verdi acaba? Benim ilk sezaryen olduğu için ikinciye 38+1 haftalıkken gününü verdi erken geldi niyeyse🥹 sizde haftalarını paylaşır mısınız belli olduysa
Evlatkokusu ikibebeanasi bence erken olmuş. benim de sezaryen olucak 39+1 e gün verdi. Amerikadayım burada 39 dan önce acil durum dışında planlı sezaryen yasak
ikibebeanasi Evlatkokusu evet benim de kafama takıldı sonuçta anne karnında ne kadar kalsa o kadar kârdır diye düşündüm. Ama burdaki doktorlar riske girmek istemiyo,kakasını filan yiyo bebekler diye erken alıyolar
Betulll1996 ikibebeanasi inşallah canım hepimiz sağlıklı sıhhatli doğumlar yapıp evlatlarımızı kucağımıza alalım🤲🤲