Bahardkk hastaneden memnun kaldım çok temiz odaları duşa kadar her şey var tek kişilik odadaydım ben doğumda sadece sancı biraz zorladı beni doğum yapacağından bile haberim yoktu açıklığa bakıyorlar kaç cm diyorum hep akşama kadar anca doğursun dediler ebe geldi masaj yapıcam rahmine rahatlasın diye dedi sonra sancın gelince bi ıkın dedi ıkınırken bi anda doğum haneye çevirdiler 3 ıkınmada çıktı öyle rahatlama geliyor ki her şey unutuluyor ne sancı ne acı hiç bişey kalmıyor korkulacak bişey değişmiş Allah kolay doğum nasip etsin korkmayın