Kyy01 27 haftalık gebeyim öylesine gittiğim muayene de nst ye bağladı doktor kalp atışı yavaş dedi ama hareketlerini hissediyorum böyle bı durum yaşayan var mı
Rwerdst Kyy01 devlet hastanesiyse nst cihazlarında bazen sıkıntı oluyor. Tekrar farklı yerde girebilirsen bir gir canım.
Tugceilyasoglu Kyy01 benimde kalp atışı çok yüksek dedi, daha sonra serum verip tekrar nstye bağladı normale döndü