Kızlar 37 +5 haftaligiz persembe günü dogumum olucak allahin izniyle ama doktor midesi büyük demisti 31. Haftada down olabilir dedi o kadr cok yoruldum ki bu düşünce beni mahvetti 2 tarama ve detaylim temiz cikmisti oysaki ne gelirse allahtan diyorum ama psikolojik olarak cok kotuyym bi tane oglum var cok şükür cok sağlıkli onda öyle guzel hamilelik gecirdim ki bunda cok agladim artik özel hastaneye gitmiyorum cunku her gittiğimde doktorum biseyler söyledi kalbinde parlaklık var dedi mide büyük dedi beni hic rahatlatmadi artık devlete gidiyorum ordaki doktorum hic oyle bisey demedi şimdiden lohusa gibi agliyroum lutfen akil fikir verin dua edin😢