Ben de 33+6dayım arada kasıklarıma ve alt bölgeye bıçak saplanır gibi bi ağrı giriyo ama kısa süreli 5-10 saniye kadar kötü oluyo sonra geçiyo bugün doktora sorduğumda normal dedi, dinlendiğinde geçmeyen ağrı olursa ve adet ağrısından daha çok ağrı hissedersem o doğum sancısı gibi bişey olabilirmiş sizin de öyledir diye tahmin ettim ama doktorunuz en doğrusunu söyleyecektir bence de bi muayene olmanızda fayda var