Kızlar İngilizce öğretmenliği 2.sınıf öğrencisiydim 2019 da annem kansere yakalanınca okulu dondurdum geldim. Tekrar devam edeceğim şuan. Tedaviydi evlilikti derken şimdi bebek bekliyoruz. Bu süre içinde de çalıştım birkaç yerde. Annemin tedavi masrafları benim düğün için hazırlıklar onlara gitti birikimim. Şimdi eşim güvenlik amiri bende şuan evdeyim. Hem sıkılıyorum hemde daha refah olmak adına en azından evden bir iş yapayım diyorum. Bilgi verebilecek var mı aceba evden çalışanlar:)