F1903 Kızlar 18+6 günlük hamileyim gecen hafta salı günü ucak ile yolculuk yaptim ama kendimi bebegime bisey olcak diye cok kastim ve geldigimden beri karnım kasık kısmından itibaren agryor, kendimi sıktgm icin olmustur diye bekledim ama agrim gecmedi merdiven cikarken namaz kilarken karnim aciyo boyle resmen.. bekledim gecer diye ama gecmedi yarin doktora gidicem burda ama korkuyorum bisey yoktur degilmi ?
sonsuzmasalim F1903 bende 21 haftalikken ucak ile yolculuk yapmistim hatta 4 saat sürmüstü. Kendimi kasmadim hic. Sanirim kendini cok kastigin ve cok korktugun icin olmustur. Haraketlerini hissediyor musun bebeginin?
F1903 Nisankzn Nur92 ya bilmiyorum tek basimaydim ve ucakla gelme etme cok konusan oldu aile buyuklernden ondan braz korku yasadim 😥 Karin agrisi normalmidir
Nur92 @F1903 canım niye kasıyorsun kendini ben 32 haftalıkken bindim döndüğümde de 34 olarak dönücem inşallah. Allah’ın izniyle birşey olmaz uçağa binmeden doktora git için rahat etmiyorsa.
F1903 sonsuzmasalim yok hayir ama daha hic hissetmedim zaten 😑 Acile gittik kalp atisi varmis agri makinesindede 10 dakkada 2 agri cikti normal dedi , cok sukur biseyi yokmus