Zeynepde ben de mecburi sezaryen olanlardanım, ilk hamileliğim de normal doğumu çok istedim, sezaryen çok korkutucu geliyordu 41+,0 kadar normal doğum için yapılabilecek ne varsa denedim, doğumum normal başladı ertesi gün 41+1′de suni ile devam etti ama son dakika apar topar sezaryene aldım, sezaryen korktuğum kadar zor değildi, hatta suni sancı daha zordu, bazen biz ne yaparsak yapalım doğum şeklini bebek belirliyor, o yüzden hiç stres yapma o yüzden bu şekilde herşeyin daha güzel olacağına inan, sezaryenin hiç korkulacak bir yanı yok, şuan 31 haftalık hamileyim, sezaryene dair hiç bir korku yok aklımda.