Fuhrer aysglemrkn 16. Haftadan sonra iştahın açılır merak etme sevmediğin şeyleri yiyecek duruma gelirsin 😅 kontrole gittiğin zaman prilam yazdır 2 kutu mideni rahatlatır ☺️
aysglemrkn Fuhrer valla istiyorum artık bi kaç gün iyi gibiydim sonra yine başladı iştahla midemin ekşimedipi zamanlar gelsin artık
Gunes17 Fuhrer 33 hafta 5 kilo bu 5 kilonun hepside bebeğe ait zaten kendisi suyu eşi anca bu kiloyu ediyor yediklerim nerde hiç fikrim yok
Fuhrer melike098 benim iştahım baya açıldı abur cubur ve yemek yemekten değil meyve yemekten kilo aldım şuan diyet yapıyorum 😅
Nananan Fuhrer ben ilk aylarda almadım son üç haftada 6-7 kilo aldım 65 kilo ile doğuma gittim şuan bebeğim altı aylık ben 65 kiloyum 😁
Hamalp Fuhrer ilk 4 ay ağzıma şu bile sürmedim zorla içtim suyu. Şimdi 28 olcam yarın Allah izin verirse. 4 kilo almışım 60 kiloyum
LY34 Ben Polikistik over hastasıyım ve insülin direncim var.Yıllardır Glifor kullanıyordum,8 haftalık gebeyim ve Glifor kullanamıyorum.Benimle aynı sorunlara sahip olup gebelikte Glifor kullanan var mı acaba ?