gakkoyengee aynı dertten muzdaribim. İlk hamileliğimde doğuma kadar prilam içtim 20.haftada bulantılarım hafiflemişti. Şimdi 10+5 teyim bulantılar ilk aydan beri devam ediyor bu hafta kontrolüm vardı doktora ne zaman bitecek bu durum diye sordum 12. haftadan sonra azalmasını bekliyorum umarım öyle olur dedi. Bekliyorum öylece ama artık umudum kalmadı 🤦🏻♀️