annesi53 ben de kendisiyle 29. Haftamda tanıştım keşke en başından beri Ünal Bey’e gitseymişim diyorum. Sadece muayeneler değil whatsapptan kendisine bir şey sorduğumda da yaptığı dönüşler çok ince, çok düşünceli. Son aylarım olduğu için doktor değiştirmek beni biraz strese sokmuştu ama şu an iyi ki değiştirmişim diyorum