Sadebikahveee Kızlar dün gece avuç içlerim kaşındı. Kaşıntı var hatta ellerim kaşınmaktan şişti. Karnımda da az az kaşınmalar vardı kaşımamaya çalıştım.duş aldım braz hafifledim. Yarn kontrolüm var doktora sorucam çok korkuyorum. Bu arada 35+2 yim
Yazmelegi_ Sadebikahveee el ve ayaklarda bacaklarda kaşıntı olur diye biliyorum ama her kaşıntı da kolestaz sayılmıyor tahlille daha net belli olur
Nurranne Sadebikahveee bende de cıktı ellerimde ayaklarımda basladı kan testi yaptırdım. Karaciger enzimlerine safra asitlerine falan bakıyolar . Yükselmiş . Eğer döküntü yoksa içten kaşınıyorsa kolestaz olabilir . İlaca baslıyolar ve 38 haftayı gecirmiyolar doğum için sizin haftanız iyi erken baslamamıs bence korkmanıza gerek yok tahlil vereceksiniz sadece
Sadebikahveee Nurranne döküntü yok ama en çok avuç içim kaşınıyo bir anda başladı hatta şişti parmaklarım. Yarın tahlil vericem bakalım