17 haftalık hamielyim 15 haftalıkken gözüm görmemeye yani net görmemeye başladım bağ ağrısı da var aynı zamanda 6 7 doktora gittim bu arada tansiyon yükselmiyor attık nereye gideceğini şaşırdım tansiyon yükselmeden de bu haftalarda zehirlenme olur mu artık kafayı yiyecek durumdayım