Aybuke_35 canım öncelikle çok geçmiş olsun . Ben doğum sonrası oldu sol bacağım şişti toplardamarım tıkandı . Ve anjuyo oldum . Bacağımdaki pıhtılaş temizlendiği söylendi doktorum iyiydi . 6ay kan sulandırıcı iğne ve varis çorabı kullandım . Bir süre bacağımı kıramadım yani diz üstüne oturamıyorum falan . Spor yapıyorum yürüyüş . Bol su içi dedi doktorum . Eskiye göre dizimi kırabiliyorum. Bu dvt 3 yıl önce yaşadım . Dünse doktora göründüm tesadüfen , damar zarar görmüş öyle dedi büzüşmüş yani bu beni epey korkuttu . Diğer doktor ise kan akışı gayet iyi sıkıntı yok dedi . Rabbim şifa versin hepimize cidden çok zor 🙏😥