babycom456 Arkadaslar bi arkadasım işten cıkıcak suan ihbar süresini calısıyo ama yeni bi iş buldu bu sürede hafta ici başla demisler , suanki ihbar süresinde oldugu ivin ne olucak yani beklemesi mi gerekiyo bilginiz var mı acaba
engineermom_ babycom456 iş yeriyle anlaşırsa çıkabilir. Tüm haklarını da alır. Ancak iş yeri insiyatifinde kanunen iş veren haklı çünkü.
Hazalaskin babycom456 o süreyi çalışman gerekir. Aslında ihbar tazminatı vermemek için sana çalış diyor işveren. Sende eğer ben ihbar tazminatı istemiyorum çalışmak da istemiyorum dersen isverenle anlaşıp çıkabilirsin.