Kızlar bebek bir yerde toparlanıyor 30-40 Saniye sonra kendini bırakıyor sancı girip çıkıyor Vajinamda bir baskı var oturmak bile acı veriyor bana sancılar bir anda giriyor sonra gidiyor ama hareket edemeyecek kadar can yakıyor. Tansiyonum var daha önce 28 haftalık bebegimi kaybettim yüksek tansiyondan dolayı şuan korkuyorum neden böyle oluyor bilgisi olan var mı.