Arkadaşlar merhaba adet tarihime göre 6+4 haftalık hamileyim doktora gittiğimde keseyi gördü ama daha çok küçük 5 haftalık dedi ayrıca kese güzel yere yerleşmiş dedi bir hafta sonra gel tekrar bakalım dedi sizde haftasını yakalar mı gelişmeme gibi bi durum var mı? Böyle bir durum yaşayan var mı ( bu arada Ocak ayında yine bebek gelişmeme durumundan bi kürtajım var) bu yüzden bu durum korkutuyor beni 😔