Drycgds Bundan 2 ay önce doktor idrar yolu enfeksiyonu için iki tane monurol sase vermisti bana .
Birini kullandım biri kalmıstı. Şimdi sarı renk akıntım var kasıklarım ağrıyo. ;( o evdeki monurolu içsem bisey olur mu acaba ? Enfeksiyon olmasa bile içilirse sıkıntı yaratır mı ?