Selam kızlar ben 6 ay önce doğum yaptım eşimle 3 hafta önce beraber olduk normalde bu ayın 7 sinde adet olmam gerekiyordu 13 gün geçti olmadım normalde kondom yolu ile korunuyoruz eşim kaydı dedi yaptıktan sonra kaymıştı ama birşey olmadı sanmıyorum dedi ben yine de hemen gidip ella hap akıp yuttum rahat etmek adına ama adet olamıyorum test yapmaya da korkuyorum huzursuz hissediyorum acaba hap hormonları mı bozdu neden olamıyorum anlamıyorum doğum yaptığımdan bu yana düzensizlik vardı ama bu kadar değil 1 hafta falan gecikirdi bilemiyorum hiç huzurum kalmadı 😔