Vilvilvil Hanımlar yorumlar mısınız? Adetim 3 mayısta başladı 11 Mayısta bitti 15 mayısta teste başladım sizce hangi gün yumurtlama?
Vilvilvil MorKelebek54 değerlendirdim ama çok erken oldu yumurtlama ondan daha var diye düşünüp ihtimal vermiyordum şans eseri değerlendirdim 😅
dolunayes Vilvilvil keske 19 20 yide degerlndirseydin tam silik olmamislar çünkü. Erken yumurtlama daha iyidir oyle hamile kalmak kolay . Bencede 17 18 jyi
Vilvilvil Solmaz-Papatya hayır benim bat 3 Haziran daha çok var ondan yapmadım negatif görmek istemiyorum geçen ay kimyasal yaşadım erken öğrenince hayal kırıklığı oldu
Solmaz-Papatya Vilvilvil bat 31 mayıs ama olsa çıkardı heralde yumurtlama 17 mayış çatlama 18 mayıs olsa çıkardı kaset testinde silik çıkardı kuruma çizgisi olurdu en azında ama yok
dolunayes Vilvilvil koyuluk ne kadar devam ederse o kadar degerlendirceksin silik olunca catlamis demek saglik olsun sperm 3 gun yasiyor
dolunayes Vilvilvil canim rahmin hazir gec yumurtlamq olmuyor demek yumurtanda kaliteli oluyor. Ne kadar erken o kadar iyi
Vilvilvil Kirmizibasliklikizzzzz devamında böyle bir koyu bir silik devam etti benim kafam karıştı bakabilir misiniz sizce hangi gün yumurtlama
Vilvilvil Kirmizibasliklikizzzzz yok erken yumurtlama neden daha iyi oluyor benim erken oldu bu ay da