31 haftalığım bende şiddetli adet sancısı gibi bir karın ağrısıyla gittim doktora bir hafta önce herşeye bakıldı sancı çıkmadı bebek büyüyor genişleme oluyor onun ağrısı dedi halen ara ara oluyor etrafımdaki herkes doktorda dahil normal dedi yani canım kendini korkutma güzel düşün güzel olsun Allahım esirgesin bişey olacaksa olur zaten hiçbirimiz engel olamayız Onları orda tutan Rabbime bol bol dua edelim vakti geldiğinde kucaklarımıza sağlıkla sıhhatle alalım inşallah 🤲🏻❤️