Deryadin hangi bebeği sordunuz bilemedim ama emen oğlum zaten ek gıda da aldığı için bir sorun olmadı düzenli kilo almaya devam etti. Doğacak olan da gayet güzel gelişim göstermeye devam etti hatta hep bir iki hafta öndeydi gelişimi. Ben emzirmenin bir zararını görmedim şahsen. Ama bu durum kişiden kişiye değişir mi bilmem.