Nida39 canım bendede çok fazla oluyor travazol sürüyordum rahatlatıyordu doktoruma sordum bu gitmemde bir sorun olmaz sürmen ama kalıcı bir çözüm değil krem dedi idrar kültürü istedi onu yaptırdım sonuca göre tedavi başlıycak ama anlık bir rahatlama istersen içe değilde dışa doğru travazol süre bilirsin