Arkadaşlar 33 haftalığım böyle göğsüm altında bı ağrı var ve boşluğuma doğru acılı bi ağri hissediyorum biraz stresli gün geçirdim eşimle tartıştık belki o yüzden olabilir ama doktora gitsem mi bilemedim ya böyle bebeğin olduğu yerde gerginlik var bellide büyüyor o yüzden de olabilir. Sizler yaşadınız mmı