Aysee1123 nessgul Normaldir 17+2 yim benimde yeni başladı ağrı ve batma yoktu normalde. Özellikle sol kasık tarafım. Bugün doktoruma sordum kontrolüm vardı normal dedi oda bende öyle düşünmüştüm zaten