Çok geçmiş oldun bende aynı durumdayım.29.haftadayım.hiç geçmeyecek gibi geliyor süreç.hamilelik öncesi psikiyatrinin verdiği ilaçlar daha hafif geçiyordu ağrılarım ama hamileliğinden bu yana o ilaçları bıraktım ve zor geçiyor gerçekten zaman.Rabbim yardımcımız olsun