bebeklerimveben_ Annelerim 27+4 haftalığım bugün o kadar az hissettim ki hareket belki 2 3 oda çok az ve seyrek bi şekilde böyle hareket azalması bı haftalar da yaşayan başına gelen oldu mu Perşembe günü gidicem hastaneye 🥹
CeydaST bebeklerimveben_ arada oluyor öyle yönü farklıdır ya da miskinliği tutmuştur bugün. Minik insan o da 😍
Nurr2203 bebeklerimveben_ bizde 29+4 uz hanimefendi 2 günden beri kendini hissetirmedi bana haliyle korktum bugün az da olsa kendini hissettirdi içim rahat etti
Rwerdst bebeklerimveben_ şekerli bir şeyler yiyip sol tarafa yatman gerekiyor. Günde minimum 10 hareket etmesi lazım canım. Yavaşlıyor zaten hareketleri artık ☺️
Sunactn35 bebeklerimveben_ benimki de o zamanlar başladı bunu yapmaya 37 haftayadayız hala aynı nroamlde sabah aksam gece sürekli oynar hareketleri çokta sağlamdır sonra iki gün çok nadir oynar dinelniyomu uyuyomu nedir sorma tekrar başlar bi kaç gün boyunca gece gündü oynar