Elif-2834 İki dilim üzerine çörek otu serpilmiş börek yedim. Sonrasında da çörek otunun gebelikte pek tavsiye edilmediğini gördüm. Hiç yiyeniniz oldu mu?
Amineazra Elif-2834 bende yeni gördüm tavsiye edilmediğini ama iki dilimin üzerindeki çörek otundan bir zarar geleceğini zannetmiyorum 5. Aydan sonra yenilebilir diyor internette
Deletedmom_103 Elif-2834 şöyle şeylere inanmayın kanmayın hiç bir problem teşkil etmez. Kanıtlanmış bi problemi yoksa 3 4 dilim daha yiyin. Afiyet olsun.
bebeklerimveben_ Çörek otınun bir tek ölüme faydası yok lütfen internette gördüğü herşeye inan ma eminim bi çok kez yemişimdir de farkında bile değilim 😅
Deletedmom_103 cahilelafanlatamazsinyorulmaa güzelmiş sil şimdi kimse çalmasın aksmaksmaks ben korkarım fikirlerimin çalınmasından aksmamskka
yesilkahve Elif-2834 kız ne olacak, ilk hamileliğimde çok yedim, kurabiyesini de yedim bir şey olmadı yani. Sadece fazla çörek otu mide yakar o kadar o da mide yanma problemin varsa olur. Sıkma canını
Deletedmom_103 cahilelafanlatamazsinyorulmaa yok kız e posta mı ne gönderiyorsun heralde biri daha sormuştu gözüme çarpmıştı 😂