Gulbdroglu Betam 46 fakat ben adet görüyorum böyle bişe yaşayan var mı ? Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza aldınız mı
ikranurkutay Gulbdroglu kimyasala dönüyordur ben yaşadım 500 idi beta kanama basladı kimyasala dondü 23 kadar düşüp sıfırlaandi bence sen doktora git durumunu acilde belirt canım belki düşük önleyici ilaç verirler
kevserky Gulbdroglu kadın doğuma çıktın mı bu durum için. Normal değil gibi . Ya da kimyasal mi oluştu acaba . Benimde öyle olmuştu. Bedava yüksekti adet gördüm sonra beta düştü tabi
Deletedmom_103 Gunes17 hayır kız valla sen etiketleyip şey yazdın ya niye yazıp siliyosunuz diye ondan sonra yazdım kız manyak mıyım niye yalan söyliyim 😂