Esukcigdem Kızlar merhaba dün bebegimin cinsiyetini öğrenmeye gittik doktor kız dedi kendimi kıza hazırladım ismini bile şimdiden koyduk eşimle🤗 ama 2 arkadaşımda doktorların yanılma payı olabiliyor seninki 19 haftalık ben 22 haftalıga kadar doktorum kesin kız dedi 24 haftalıgım suan erkek diyor değişebiliuor dedi kendini cok alıştıma dedi🙄 Benimde içime baştan beri erkek doğuyordu hamile anneler hisseder diyolar, doktor kız dedi ilk cocugum olucagı icin Rabbimden saglıklı eli ayagı düzgün olmasını diledim kız erkek fark etmiyor ama yinede tedirginleştim🙄 Sizce değişiklik yaşarmıyız?
BBusraa Esukcigdem son haftasında bile değişiklik olan oluyor ona bakarsan canım🙈 kesin dediyse doğrudur. Detaylıya gireceksen orada zaten kesin görülür ☺️