beyzzsenturkk ev sahipleri eksik vs düşünmezki alacagı paraya bakar biz kırık dökük yıkılcak evde buzdolabı koycak yer yok adam 4 istiyodu , şaka olmalılar ama baktıgında pendikte yaşıyoruz ve burda hiçbişeye şaşırmamak lazım ben alıştım her şeyin bu kadar pahalı oluşuna , saçmalık tabiki ama buna alıştırdılar ve çok kötü