Kızlar bu haftalarda olanlar var mı bende yalancı sancı bile yok bebeğimi hala kaburgalarimda hissediyorum arada bir kasıklarımda hafif regl sancisi hissediyorum .doktorum her hafta nst için çağırıyor muayene için en son 37de gitmiştim. Sizlerde durumlar ne bebeğin gelmesi için tavsiyeleriniz neler