Mervosssse 35.haftaya giriyoruz yarın 🤗 sizde durumlar nasıl güzel anneler 🙃 çok çok az kaldı 😅 sezaryen olacağı için bizim şafak 22 🫠
Yazmelegi_ Mervosssse 28+1 deyiz uygulamaya göre 83 ama sezeryan istiyorum o yüzden daha erken olur muhtemelen
Alimenur Mervosssse 35+1 bugün normal olcak inşallah son 34 gözüküyor ama kızım ne zmn gelcek bakalım
06Seyma-06 35+6 30 günümüz var inşallah. Hayırlısı ile sağlıkla sıhhatle kucağımıza almak nasip olsun:)
Azeriqizi Mervosssse biz 33+2 olduk 🥰💜👶minis kizimla Son 47 ama bizdede sezeryan olacagi iicin her halde 10gun erken alirlar 37vardir
busetekerr Mervosssse 32+3 olduk Bizim daha var baya 53 gün var bakalım Beyefendi ne zaman gelir. Zaman geçmek bilmiyor birde ya💙💙🙏🏻
Suheda_4406resul Mervosssse bugün 39+0 oldukk henüz hala belli değil doğum şeklimiz bakalım bu pazartesiye randevum var ozmaan net belli olur gelme bilmedi küçük beyfendide🥰💙
Cicegim38 Mervosssse seninle ayniyiz normal dogum istyorum insallah erken dogum olmazsa 36 gunumuz var 34+6 🌺
Bir_tirtilannesi Mervosssse uygulamaya göre Nehir hanıma kavuşmaya son 41 gün 🧚🏻♀️ Normal doğum diye planlıyoruz bakalım artık kızçem ne zaman gelmek isterse 😇🌸