Aysee1123 Aybus-6101 İyi bir cihaz ve o cihazın başında iyi bir doktor olursa 12 den sonra öğrenebilirsiniz benim gibi 12+3 te öğrendim ben 🐣 Daha önce söyleyen bile okudum burda. Şuan 17+2 yim az önce geldim bende kontrolden