Ha_sanLe_yla-33 22 haftalık olduk bu hafta sarımsı kokusuz akıntım olmaya başladı kaşıntı da oluyor doktor ürocare verdi tek kullanımlık. Kaşıntı için de travazol kullanıyorum sizin de oldu mu kızlar böyle
Gizem2325 Ha_sanLe_yla-33 travazol kortikosteroid içeriyor doktora sormadan kullanmayın ilk 3 ayda tavsiye edilmiyor